Thursday, August 22, 2013

Kino - Movie Theater

Mittwoch abend war ich mit ein paar Kollegen im Kino. Hier gibt es zwei Kinos am Fluss die genau nebeneinander stehen. Naja, ein Haus ist noch dazwischen. Ich hab natürlich vor dem falschen gewartet. Kino ist teuer. 100 Kronen! Wir haben uns Kick-Ass 2 angesehen. Allerdings kannte ich den ersten Teil nicht. Der Film war gut aber ganz schön seltsam. 
Gestern war ich dann nach der Arbeit auf dem monatlichen Couchsurfer-Treffen. War auch sehr nett und ich hab ein paar neue Leute kennengelernt. 
Als ich heute aus dem Haus bin, hab ich mein Mittagessen vergessen einzupacken. Traf sich aber gut weil meine Kollegen heute zum Mittagessen in eine andere Mensa wollten und dann bin ich da einfach mitgedackelt.

Wednesday night I went to the movies with some of my collegues. There are two theatres by the river that are directly adjacent to each other. Ok, well, there is one house in between. So, of course, I was waiting in front of the wrong one. The movies are expensive here. 100 crowns! We watched Kick-Ass 2. I don't know part 1 though... The movie was good but also very weird. 
Yesterday I went to the monthly Couchsurfing meetup. It was very nice and I met a couple of new people. 
When I left for work this morning I forgot to pack my lunch. Turns out that was quite a good thing since my collegues wanted to go to this other cafeteria for lunch and then I just tagged along.

No comments:

Post a Comment

Leave me your comments and questions ;)

Hinterlasst mir eure Kommentare und Fragen ;)